شکایات

ضمن تشکر از مراجعه شما به سامانه ثبت و پیگیری شکایات و گزارشات، خواهشمند است جهت ثبت یا پیگیری شکایات خود به شرح ذیل اقدام فرمایید:

1- اگر شکایات شما در خصوص کارکنان یا واحدهای زیرمجموعه سازمان فناوری اطلاعات ایران بوده و یا مربوط به یکی از خدمات ارائه شده توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران است (موارد زیر) ، از طریق این قسمت نسبت به ثبت یا پیگیری شکایات و گزارشات اقدام فرمایید.

2- اگر شکایات یا پیگیری شما مربوط به سایر موارد مرتبط با فعالیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است (از جمله: سرعت اینترنت، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، مخابرات شهرستان‌ها و ...) ، از طریق این قسمت و ورود به سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به ثبت یا پیگیری شکایات و گزارشات اقدام فرمایید.
با عنایت به بند اول برنامه پنجم دستورالعمل 9گانه صیانت از حقوق شهروندی مبنی بر رسیدگی به شکایات و اختصاص دو ساعت در هفته برای ملاقات‌های عمومی ، به آگاهی می‌رساند در خصوص تحقق موضوع فوق، دفتر مدیریت عملکرد سازمان فناوری اطلاعات ایران، آمادگی خود را در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 (به استثنای تعطیلات رسمی) در ساختمان‌های مرکزی و شماره یک سازمان متبوع اعلام می‌دارد.

3- اگر شکایات یا پیگیری شما مربوط به سایر موارد مرتبط با فعالیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است (از جمله: سرعت اینترنت، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، مخابرات شهرستان‌ها و ...) ، از طریق این قسمت و ورود به سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به ثبت یا پیگیری شکایات و گزارشات اقدام فرمایید.

شماره تماس کارشناس رسیدگی به شکایات : 88115763-021