EN
جستجو
EN
صفحه اصلی
درباره سازمان
تاریخچه سازمان
تاریخچه مدیریتی سازمان
اساسنامه
نمودار سازمانی
میزخدمت
پنجره خدمات
پنجره واحد خدمات سازمان
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
مجوز های صادر شده
شکایات
تماس با ما
سازمان
مدیران
درخواست مکاتبه با سازمان
درخواست ملاقات با مدیران
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع(مراکز داده)
جنسیت
مرد
زن
سن
زیر 25 سال
25 تا 30 سال
30 تا 35 سال
35 تا 45 سال
45 تا 60 سال
60 سال به بالا
تحصیلات
بیسواد
ابتدایی
سیکل
دیپلم
فوق دیپلم
لیسانس
فوق لیسانس
دکتری
شغل
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر
1
2
3
بیش از 3 بار
سطح رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از نحوه راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه و پیگیری وضعیت درخواستها
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
سطح رضایت از ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
احساس رضایت از خدمت دریافت شده
عالی
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی ضعیف
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید
کد امنیتی