EN
جستجو
EN
صفحه اصلی
درباره سازمان
تاریخچه سازمان
تاریخچه مدیریتی سازمان
اساسنامه
نمودار سازمانی
میزخدمت
پنجره خدمات
پنجره واحد خدمات سازمان
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
مجوز های صادر شده
شکایات
تماس با ما
سازمان
مدیران
درخواست مکاتبه با سازمان
درخواست ملاقات با مدیران
نتایج: پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع(صدور گواهی فعالیت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات در حوزههای آزمایشگاه، محصولات و خدمات))
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
سطح رضایت از ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر شناسنامه، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
سطح رضایت از دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
سطح رضایت از تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت
سطح رضایت از تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
سطح رضایت از دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
سطح رضایت از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها
سطح رضایت از نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
سطح رضایت از انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
سطح رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
سطح رضایت از نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر
سن
جنسیت
محاسبه بر اساس
فیلتر
مقدار