سال سرمایه گذاری برای تولید
EN

راهنمای ثبت درخواست ارائه سرویس برروی GSB/PGSB

            پس از ورود در صفحه نخست سامانه‌ (کارتابل)، دسته‌بندی بخش‌های مختلف خدمات الکترونیکی سازمان فناوری را مشاهده خواهید کرد.

 

 

            با انتخاب هر دسته‌بندی لیست خدمات ارائه‌شده توسط سازمان فناوری نمایش داده می‌شود.

 

ایجاد درخواست جدید

پس از انتخاب دسته‌بندی موردنظر، لیست درخواست‌های مرتبط با دسته‌ی انتخاب شده در جدولی مشابه تصویر زیر نمایش داده می‌شود. در این صفحه می‌توانید درخواست‌های ثبت‎شده خود را مشاهده و یا حذف نمایید.

جهت ایجاد یک درخواست جدید طبق مراحل زیر عمل کنید:

گام اول: روی قسمت «ایجاد درخواست جدید» کلیک کنید.

گام دوم: نوع سامانه را «دولت الکترونیک» و نوع درخواست را «ارائه سرویس بر روی GSB/PGSB» انتخاب نمایید.

            گام سوم: کلید «تائید و ادامه» را فشار دهید.

 

پیشخوان

            پس از انتخاب و تائید نوع درخواست، به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت می‌شوید. در این صفحه مشخصات درخواست و نیز اطلاعیه‌ و پیغام‌هایی که در مراحل مختلف کارشناسی پرونده صادر می‌شوند نمایش داده می‌شود.

 

                        

جهت ثبت مشخصات درخواست روی کلید « شروع تکمیل اطلاعات» کلیک نمایید. 

 

تائید اتصال

در این بخش می‌بایست از میان اتصالات فعالی که قبلا ثبت کرده‌اید، اتصال متناسب با درخواست خود را ثبت و تائید نمایید. به همین منظور طبق گام‌های زیر عمل کنید.

گام اول: در لیست روی اتصال مورد نظر کلیک نمایید.

گام دوم: نام کاربری خود را انتخاب کنید.

گام سوم: کلید «تائید و ذخیره» را فشار دهید.

 

 

مشخصات سرویس

پس از تعیین و تائید نوع اتصال، می‌بایست مشخصات سرویس خود را ثبت کنید. جهت وارد نمودن اطلاعات سرویس مطابق مراحل زیر اقدام نمایید.

گام اول: مشخصات درخواستی در فرم را به طور صحیح و دقیق در فیلدهای مربوطه درج کنید.

گام دوم: فایل‌های مربوطه را روی فرم بارگذاری نمایید.

گام سوم: نوع دسترسی را انتخاب کنید.

گام چهارم: شرح کوتاهی برای سرویس در نظر بگیرید.

گام پنجم: روی کلید «ثبت و ذخیره اطلاعات» کلیک نمایید.

 

 

متدهای سرویس

پس از ثبت مشخصات سرویس، می‌بایست متدهای مورد استفاده در سرویس را تعیین کنید. در این صفحه می‌توانید علاوه بر افزودن یک متد جدید، متدهای ثبت شده را مشاهده، ویرایش و یا حذف نمایید.

 

جهت افزودن یک متد جدید اقدامات زیر را انجام دهید.

گام اول: روی کلید «افزودن متد» کلیک کنید.

گام دوم: مشخصات متد را در کادرهای مربوطه درج نمایید.

گام سوم: کلید «ذخیره» را فشار دهید.

 

 

اطلاعات فرد فنی

مشخصات افرادی که می‌خواهید به سیستم معرفی کنید در این قسمت ثبت می‌شود. در این صفحه می‌توانید لیست افراد را مشاهده کرده، اطلاعات را ویرایش و یا حذف نمایید.

 

جهت درج اطلاعات یک فرد جدید مراحل زیر را پیگیری کنید:

گام اول: روی کلید «افزودن» کلیک کنید.

گام دوم: مشخصات درخواست شده را در کادرهای مربوطه وارد نمایید.

گام سوم: کلید «تائید و ثبت» را فشار دهید.

 

نامه‌ها

در این مرحله از درخواست نیاز است تا نامه‌ی درخواست ارائه سرویس‌ را در سیستم ثبت کنید. جهت تکمیل این بخش اقدامات زیر را انجام دهید:

گام اول: مشخصات نامه را در فیلدهای مربوطه درج کنید.

گام دوم: فرم نامه تکمیل شده به همراه ضمائم لازم را در قالب یک فایل از قسمت مربوطه بارگذاری کنید.

گام سوم: شماره نامه و تاریخ نامه را درج نمایید.

گام چهارم: روی کلید «ذخیره» کلیک کنید.

 

      توجه:  دقت داشته باشید نوع فایل انتخابی PDF و حجم آن حداکثر 5 مگابایت باشد.

 

 

    توجه: در صورتی که نامه‌ی شما «محرمانه» است، مربع کنار گزینه «نامه محرمانه» را   علامت بزنید. دقت داشته باشید در این صورت امکان بارگذاری فایل نامه در   سیستم وجود ندارد و می‌بایست از طریق مجاری مشخص شده توسط سازمان   مربوطه اقدام به ارسال نامه نمایید.

 

ارسال برای کارشناسی

پس از تکمیل اطلاعات درخواست، در صورتی که در مشخصات درج شده نقصی وجود نداشته باشد از این قسمت می‌توانید جهت ارسال درخواست برای بررسی کارشناسی اقدام نمایید.

 

      توجه: دقت داشته باشید برای آغاز فرآیند بررسی درخواست می‌بایست حتما در منوی   «ارسال برای کارشناسی» روی کلید «تایید و ارسال» کلیک نمایید.