شکایات

چنانچه علی رغم انجام تمامی مراحل فرایند دریافت خدمت در سامانه و یا پرتال به نتیجه مطلوب نرسیده اید و در صورت اعلام مشکلات به واحد خدمت دهنده و عدم رفع احتمالی آن؛ شکایتی دارید می توانید در خصوص خدمت مذکور ، اعتراض خود را به همراه مستندات مستدل و مکفی در این قسمت ثبت نمائید؛ شکایات و اعتراضات مطروحه که بدون انجام چرخه فوق درج گردد، قابلیت رسیدگی نخواهد داشت.

1- اگر شکایات شما در خصوص کارکنان یا واحدهای زیرمجموعه سازمان فناوری اطلاعات ایران بوده و یا مربوط به یکی از خدمات ارائه شده توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران است (میز خدمت)، از طریق این قسمت نسبت به ثبت یا پیگیری شکایات و گزارشات اقدام فرمایید.

2- با عنایت به بند اول برنامه پنجم دستورالعمل 9گانه صیانت از حقوق شهروندی مبنی بر رسیدگی به شکایات و اختصاص دو ساعت در هفته برای ملاقات‌های عمومی ، به آگاهی می‌رساند در خصوص تحقق موضوع فوق، دفتر مدیریت عملکرد سازمان فناوری اطلاعات ایران، آمادگی خود را در روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 10 الی 12 (به استثنای تعطیلات رسمی) در ساختمان‌های مرکزی اعلام می‌دارد.

3- اگر شکایات یا پیگیری شما مربوط به سایر موارد مرتبط با فعالیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است (از جمله: سرعت اینترنت، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، مخابرات شهرستان‌ها و ...) ، از طریق این قسمت و ورود به سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به ثبت یا پیگیری شکایات و گزارشات اقدام فرمایید.

4- در راستای اجرای تبصره 8 دستورالعمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری (مبارزه با رشوه و ارتشاء) در صورت مشاهده تخلفات احتمالی مرتبط با این سازمان به بازرسان ویژه به شرح ذیل اطلاع دهید :

بهروز عباس زاده - تلفن: 88115928 - پست الکترونیکی: abbaszadeh@ito.gov.ir
علی شکوهی بید هندی - تلفن: 88115890 - پست الکترونیکی: shokouhi@ito.gov.ir
محمد عباسی لاهرودی - تلفن: 88115816 - پست الکترونیکی: abbasilahrodi@ito.gov.ir


شماره تماس کارشناس رسیدگی به شکایات : 88115763-021



شکایات
قبلاً شکایت/انتقاد/پیشنهاد ثبت کرده‌اید؟

برای پیگیری کلیک کنید

اینفوگراف صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری



Captcha