سال سرمایه گذاری برای تولید
EN

تبلیغات نامزدهای مجلس دوازدهم در پیام‌رسان‌های داخلی

در راستای اجرایی کردن سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری و ماده 74 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور تحقق عدالت انتخاباتی و فرصت‌های برابر تبلیغاتی وزارت ارتباطات با همکاری پیام‌رسان‌های بومی زیرساخت‌های لازم برای بهره‌گیری نامزدهای محترم حوزه‌های انتخابیه از این بستر به منظور انجام فعالیت‌های تبلیغاتی فراهم کرده است.


جزئیات دستورالعمل chevron_left ثبت نام chevron_left آموزش ثبت‌نام chevron_left
فهرست خدمات رایگان پیام‌رسان‌ها برای نامزدهای انتخابات مجلس
فهرست خدمات تبلیغاتی پیام‌رسان‌ها برای نامزدهای انتخابات مجلس
توضیحات مربوط به خدمات انتخاباتی قابل ارایه از سوی پیام رسان ها
  • تیک آبی: نشان ویژه ای که کانال را از دیگر کانال ها متمایز می کند.
  • پین گفتگو: فضای ویژه ای که در بالای صفحه اصلی (گفتگو) پیام رسان به نمایش تبلیغات اختصاص دارد و در بازه های زمانی مختلف تبلیغات متفاوت را نمایش می دهد.
  • تبلیغ درون کانالی: پیام های تبلیغاتی حاوی لینک ورود به کانال مورد نظر که در گروه ها و کانالهای پربیننده نمایش داده می شود.
  • ارسال انبوه پیام: امکان ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به لیست شماره های معرفی شده از طرف مدیر کانال.
  • رشد سریع کانال: امکان عضویت خودکار لیست معرفی شده توسط مدیر کانال تا سقف 10 هزار کاربر.
  • عضویت پیامکی: یک سرشماره به هر نامزد اختصاص پیدا می کند که افراد می توانند با ارسال یک عدد مشخص به صورت خودکار عضو کانال نامزد مد نظر شوند.
  • کانالهای استانی: پیام های تبلیغاتی حاوی لینک ورود به کانال مورد نظر، در کانالهای پربیننده اختصاصی هر استان نمایش داده می شود.