سازمان فناوری اطلاعات ایران

ارائه خدمات به کسب‌وکارهای نوپا

کد :13061714000

سامانه ملی ایران نوآفرین  سامانه‏ای جامع در حوزه نوآفرینی کشور است تا امکان رشد و شکوفایی در این حوزه را از طریق تسهیل دسترسی به اطلاعات و امکانات موردنیاز ذینفعان اصلی این حوزه و یکپارچه‌سازی آنها، فراهم آورد.

این سامانه که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور؛ راه‌‏اندازی شده‏ است ازین پس به ‏عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا ارائه خدمت خواهد نمود. سکوی مذکور ‌از طریق متمرکزسازی، یکپارچه‌ نمودن و تسهیل فرصت‌های دریافت خدمات و تسهیلات مختلف در حوزه‌های نوآوری، هوشمندی، اقتصاد و تحول دیجیتال، مالی، مشاوره، بازاریابی و سایر حوزه‏‌های حمایتی اقدامی موثر در توسعه زیست‏ بوم نوآفرینی، رشد پایدار اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و حرکت کشور به سوی نوآوری و فناوری‌های نوین در کشور خواهد بود.

همچنین این سامانه در تلاش است طرح نوآفرین را که  تاریخ 1398/03/01 به تصویب هیئت محترم وزیران رسیده است عملیاتی نموده و دریافت خدمات مبتنی بر طرح فوق را برای جامعه نوآفرین کشور تسهیل نماید.

برخی از مأموریت‏های این سامانه:

  • ساده ‌سازی، ایجاد شفافیت و یکپارچه‌سازی فرآیند ارائه خدمات
  • تسهیل سرمایه‌گذاری در شرکت های نوپا و ارائه مشوق‌ها به آنها
  • تسهیل ارتباط فعالان حوزه کارآفرینی با مراکز دانشگاهی، علمی تحقیقاتی و مراکز رشد
  • ایجاد و تشویق کسب وکارهای نوآور وخلاق

شناسنامه خدمت

سطح خدمت: ملی
نوع خدمت: خدمت به کسب و کارها (G2B)
ماهیت خدمت: حاکمیتی
نوع مخاطبین: استارت آپها ، شرکت های نوپا
هزينه ارايه خدمت به خدمت گيرندگان: رایگان
متوسط مدت زمان ارايه خدمت:

دریافت شناسنامه

سوالات متداول

به شماره تلفن و آدرس ایمیل خود دسترسی ندارم تا نام کاربری خود را تایید کنم.

از قسمت ثبتنام در سایت، مجددا با آدرس ایمیل دیگر، ثبتنام نمایید. توجه کنید که به آدرس ایمیل جدید اعلامی، دسترسی داشته باشد. از این پس ، نام کاربری شما، آدرس ایمیل جدید اعلامی شما خواهد بود.

در هنگام ثبتنام با پیغام "شماره تلفن مد نظر شما قبلا ثبت نام کرده است" مواجه میشوم.

در صورتی که اطلاعات خود را بطور صحیح وارد میکنید، امکان دارد شخصی قبلا با کدملی و شماره همراه شما ثبتنام کرده باشد.

در هنگام ثبتنام با پیغام "اطلاعات شماره ملی و شماره همراه وارد شده مطابقت ندارد" مواجه میشوم.

برای ثبتنام در سایت لازم است شماره همراه وارد شده به نام شخصی باشد که کد ملی وی وارد میشود، دقت نمایید اطلاعات وارد شده صحیح باشند.

در هنگام تکمیل فرمهای سایت با پیغام "نام و نام خانوادگی وارد شده با کد ملی مطابقت ندارد" مواجه میشوم.

توجه کنید که اطلاعات خود را دقیقا مطابق رسمالخط کارت ملی خود وارد نموده و از کیبورد فارسی استفاده مینمایید

در هنگام تکمیل فرمهای سایت با پیغام " پاسخی از سامانه ثبت احوال دریافت نشد. لطفا مجددا اقدام نمایید" مواجه میشوم.

در آن لحظه ارتباط با سرویس ثبت احوال قطع میباشد، لطفا مجددا تلاش نمایید و در صورت مواجه شدن مجدد با این پیغام، در زمان دیگری امتحان نمایید.

در هنگام تکمیل فرمهای سایت با پیغام " خطای ارتباط با سرویس پست- لطفا کدپستی را به درستی وارد نمایید" مواجه میشوم.

در قسمت کدپستی و آدرس، لازم است اطمینان حاصل نمایید تا کدپستی صحیح خود را وارد میکنید

-میخواهم برخی از موارد پروفایل خود را اصلاح نمایم.

پس از ورود به سایت، از منو، گزینه "تغییر پروفایل" را انتخاب نمایید.

ایمیل یا پیامک تایید نام کاربری برای من نیامده است.

پاسخ: از قسمت ثبتنام در سایت، مجددا با آدرس ایمیل دیگر، ثبتنام نمایید. توجه کنید که به آدرس ایمیل جدید اعلامی، دسترسی داشته باشید و از این پس ، نام کاربری شما، آدرس ایمیل جدید اعلامی شما خواهد بود.

-نام کاربری خود را تایید کردهام، اما در سایت نمیتوانم وارد شوم.

پاسخ: از گزینه "فراموشی رمز عبور" استفاده نمایید.